Contact Info / Websites

All 9 audio Reviews


Yelltek's Last Song... Yelltek's Last Song...

Rated 5 / 5 stars

dont go...

omg we'll all miss him...my god it feels like someone died...


People find this review helpful!

Yelltek - I'm Sorry Yelltek - I'm Sorry

Rated 5 / 5 stars

awwwwwwwwwwwwwwwh

i liked it but i loved the abient start the most...im kinda into that stuff right now..



My Retribution My Retribution

Rated 5 / 5 stars

i love it x999999999999999999999999999

hahaha did i say I LOVE IT???!!!
well I LOVE IT!!! :O


People find this review helpful!
Druids-Warcry responds:

glad you loved it more then the last guy.


Azarthian Girl {=MMD=} Azarthian Girl {=MMD=}

Rated 5 / 5 stars

AMAZING GREAT OH MI GOODNESS!!! D:

BEST AUDIO EVER AND WILL BE KNOWN IN NEWGROUND'S AUDIO!
THIS SHOULD BE RANKED NUMBER 1!!! D:
YOU ARE VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY VERY CREATIVE!!! D:
I LOVE THIS SONG FOREVER AND EVER AND EVER AND EVER AND U GET THE IDEA D:
I LOVE ALL OF IT :D
SRRY IF THIS IS TOO MUCH >.<



10th November 10th November

Rated 5 / 5 stars

PSST GUESS WHAT D:

WELL....I DONT LIKE IT,I DONT HATE IT,
BUT....I LOVE IT! =D


C-Enterprise responds:

Woah!
Thanks bro lol


{425} CraZe {425} CraZe

Rated 5 / 5 stars

AMAZING

just look at the top "AMAZING"
well guess what? its AMAZING lol


People find this review helpful!
Michael425 responds:

haha, thanks for the AMAZING review. lol


~|| Lost Angel ~|| Lost Angel

Rated 5 / 5 stars

T- T

its just beautiful,who-ever doesnt like this has no heart lolz


T-Free responds:

Thanks, 1lastbreath.^^


10th November (Preview) 10th November (Preview)

Rated 5 / 5 stars

me liky

lol i like it,
just 1 question though...
when is the full one coming out? T- T
its the greatest preview ever!! :D


People find this review helpful!
C-Enterprise responds:

Eheh the greatest preview ever lol this made me smile :D
Anyway in at least a week should be done and uploaded on ng.
Thannks ;)


Angel Tears (FULL) Angel Tears (FULL)

Rated 4 / 5 stars

whoops

sorry,
i got the wrong type of music,i wanted a slow gentle one,
a one like the beginning of "im sorry"
uknow?
great job though!